Hundutställning

Ja idag var mitt hundtokiga barnbarn Paloma och jag uppe på Himpa igen, för idag var dom vita herdehundarna där, och dom vill jag gärna se. Det var så många fina herdar Maria med Eski var där och det var kul att prata lite med henne och hennes uppfödare Malin Sunnantorps kennel. Hon har väldigt fina herdar, kanske man ska köpa en av henne sedan om några år.


Maria och Eski.


Malin med sin lilla söta tik, hon var helt underbar jag blev döförtjust i henne .


BIR och BIM hundarna, hanen var från Österrike jätte snygg.

Träffade Anette Nordenstad, hon ställde sina Welsh corgie, det gick bra för henne med men jag var inte kvar och såg hur det gick mot slutet. Paloma är så kär i hennes hundar hon vill ha en sådan säger hon. Ja Ja Ja när hon blir stor säger mormor. :)


Paloma och Iss.


Anettes lilla gulliga tik.



En annan cardigan som jag tyckte var fin.

Sedan på kvällen tog Kingen och jag en träningsrunda uppe på fotbollsplan, körde igenom alla kl3 momenten och det gick riktigt bra om jag får säga det själv och det får jag ju :). Vittringen funkade riktigt bra, han brydde sig inte om dom andra pinnarna bara den med lukt på, polletten kanske har ramlat ner nu. Det jag måste jobba mer med är vändningarna på stället han piper vid dom, får börja att proppa i honom godis igen. Men jag var jätte nöjd med kvällens träning han är så duktig min fina kille.


Bilden blev åt fel håll shit de same.

Bye bye och sov gott............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0