träning

Idag var jag ute och körde lite rutan ,det gick väldigt bra han gick ut bra och la sig och låg kvar tills jag kallade in honom, han kommer bra på inkallningen också, men kanske inte att han går in vid sidan direkt så som jag vill men det är bara att träna på det mer. Gjorde också några vittringar men det har han svårt för, jag la pinnarna i högt gräs och då tar han dom bra , men så fort jag lägger några pinnar framför så tar han bara vilken pinne som helst. Vet inte hur jag ska få till det så att han ska fatta att han skall koppla på nosen. Får börja om från början igen.


Kommentarer
Postat av: Thina o hundarna

Säg till i morgon så ska du få tips på ingångar från inkallningen. Ses snart

2009-08-16 @ 21:56:09
URL: http://goldenmudi.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0