Bloggaren är tillbaks

Ja nu har jag inte haft tid att vara inne och blogga på ett tag igen, men nu har jag lite tid över innan jag ska gå och lägga mig, för jag ska jobba inatt. Det har ju varit så himla varmt och soligt ett tag nu, så då var jag iväg med mina barnbarn och min hund och badade. vi hade det så skönt.


Brosorna på väg till sjön.


Badungarna.


Min fina hund.


Här är vi allihop utom mamma Beatrice.
Vi hade det så kul, vad skönt det är med sommar.
Sedan fyllde min svärson 30 år, så då var vi hemma hos dom och firade födelsedag med tårta och kaffe elr saft. Vi var bara där en stund på förm för jag skulle ju jobba förstås, så jag var tvungen att gå hem skapligt för jag skulle vila innan.


Den fina och goda tårtan.


Min sambo och jag.


Fredrik, Leon och morfar.


Bea, Marcelo och Rodrigo.
Vi hade det trevligt, senare på kvällen kom alla andra och då blev det party.......................

Kommentarer
Postat av: Marina

Fina bilder som vanligt :)

2009-07-12 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0