Sanden

Igår åkte nästan hela min familj och jag till Sanden för attt sola och bada, jag hade inte varit där sen jag var barn, hade helt glömt bort hur det såg ut. Blev helt förälskad i stället ,mitt nya favo badställe .......................jag älskar ju att bada i havet också. Där blir det att åka fler gånger i sommar. Vi hade det så skönt................................................


Barnen på väg för att bada.


Jag och mina parenteser.

När vi kom hem åkte Fredrik och jag och köpte oss en varsin kebabrulle, orkade inte laga mat, gu va gott de va då:)
Sedan på kvällen åkte jag ner till min stackars tränings kompis, som nyligen hade förlorat sin fina schäfer tik i en olycklig olycka. Ville vara en vän som hon bara kunde få babbla av sig lite tankar med, och få lyssna lite på mitt babbel. Vi gick en jätteskön sväng i Ringarumsskogen, så våra hundar fick lite motion också. Efter ett tag började det att regna , när vi kom hem var vi dyng blöta, hoppas inte Helen blir värre sjuk, för hon var redan förkyld.

Mathias fotade våra djur en kväll ,Kingen låg på sin plats och sov , då kom våran katt Sigge och la sig brevid, dom var så söta tyckte vi.


Gulle pojkarna.

Bye bye.............................................

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du e världens bästa vän....finns inga ord för hur bra du är Love you so much Lotta

2009-07-20 @ 11:28:12
URL: http://www.zebulon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0