Sista träningen

Ja tänk vad tiden går fort, nu har det gått 10 ggr hos Ingela, nu slutar vi för den här gången , men jag hoppas det blir fler. Skulle vara hundvakt åt Lotta ,Zeb var hos oss över helgen. Han fick följa med ner till Ingela och bara ligga och ha tråkigt, men det är nyttig träning det med. Hade varit på tävling i Åtvid också innan och den gick skitdåligt, det var andra tävlingen på rad som gick dåligt vet inte vad som hänt med oss. Men träningen hos Ingela gick bra hon gick igenom kl3 momenten med mig hur jag ska göra, ska träna på det nu över sommaren. Hade köpt en blomma till Ingela ifrån oss alla, som hon blev glad för , hon bjöd på jätte god jordgubbs tårta. Har anmält mig till appell spår 1/8 i Valdemarsvik, hoppas vi kommer med. Har aldrig tävlat i brukset förut ska bli kul att prova. Idag var min goda granne Maria och jag ute och tränade spår, han gick skit bra och markerade apporterna alla 3. Hon tyckte att han var jätte duktig, och att jag absolut kunde anmäla mig til appellen. Körde även några budföringar dom funkade också bra. Det är framförgåendet som är lite struligt, men det är bara att träna på! 


Zeban och King hemma hos oss.

Var ute vid hundbadet i Lindö för att svalka hundarna när det var så varmt


Zeban och några nya hundkompisar.


King o Zeb.


Det var ett helt gäng med hundar, jättekul att se att dom funkade så bra tillsammans.


Alla bad galna hundar .

Bye bye............................

Kommentarer
Postat av: Lotta

du e för gullig....love

2009-07-12 @ 10:03:10
Postat av: Helene & hund.....

Tack för idag!!



Det är det lilla som betyder så mycket i de svåra tiderna, inget storslaget alls utan en vänlig själ i ett hörn då och då...



Kramar!

2009-07-18 @ 23:32:13
URL: http://www.helenesschaferlya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0