Ingela träning

Idag på eftermiddan åkte vi ner till Ringerum, för att träna med våran guru, det är lika rolgt varje gång, vi är ett så roligt gäng.


Ingela, Ann och tokfia :) näe Helene var det ju...............

Värmde upp med lite koncentrationsövningar. Körde rutan några gånger med gömd boll, det gick så där, så ingela tyckte vi skulle lägga bollen mellan de två främre konerna, så han inte går runt och in från sidan. Får träna på det mycket hemma. Sedan kommenderade vi varandra, Sara och jag körde lkl2 momenten. på fria följet blev det väldigt mycket pip, får verkligen börja att tänka på hur jag belönar, så jag inte triggar honom för mycket.


Lotta, Heleneoch Ingela.

Sedan gick de andra momenten rätt så bra, Ingela visade mig hur jag får ändra träningen på fjärren eftersom han inte sätter sig upp från ligg på håll. Han får ha lite tråkigt en stund och sedan trigga upp honom, vi provade hos henne och det blev en markant skillnad. Måste träna så hemma ordentligt.


Två snygga kompisar.


 Ingelas dulledå...........................

När vi tränat klart gick Ann och jag ner till sjön så våra hundar fick bada.


Ann och Nemo har pusskalas.


Zeban med bollen.

Pippi, Saras flat tjej.


Barbros Tindra vhh så klart....................

Ska gå och lägga mig nu natti natti.........

Kommentarer
Postat av: Helene & hundarna

Nu såg det ut som det skulle i bloggen:)



Vad trevligt vi ser ut att ha det iallafall!



//Stollfia.... hrmf

2009-06-15 @ 23:31:55
URL: http://www.helenesschaferlya.se
Postat av: Sarah o Pippi

Vilka superfina foton :)

2009-06-16 @ 22:30:16
URL: http://www.flatcoated.dinstudio.se
Postat av: Ingela

Fina kort! Du är rolig du! Ska ni köra hos mig så är det bra om ni kollar innan för jag har fler som åker och lånar planen. Hur fungerar fjärren? Kram

2009-06-16 @ 23:07:34
URL: http://www.ostanvindens.se
Postat av: Marina

Mm håller med mkt fina bilder!

2009-06-17 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0