Skolavslutning

Var på mina barnbarns skolavslutning på efterm, man ska inte tro att man slipper bara för att ens egna barn blivit stora och tagit studenten och allt. Skämt åsidor jag går så gärna. Paloma slutade 1:a klass och Leon slutade sexårs.


Paloma


Leon

Sedan blev det en långpromenad med Kingen men inte som jag hade tänkt, för när jag gick hem så gick jag förbi hos mamma o pappa, och pappa skulle hem till Danne och hjälpa honom att klippa gräset, så då frågade jag mamma om hon ville följa med mig till Åbackarna och gå med Kingen. Det ville hon. När jag kom hem så hade Maritha och Bosse tittat förbi ,dom hade varit ute och cycklat. Frågade om dom ville följa med, inte Bosse men Maritha ville. Så då åkte vi dit och gick en jätte skön promenad i solen.


Rododenrondalen


Industilandskapet


Maritha,mamma o Kingen


Vilken vacker natur vi har mitt i våran stad

Kommentarer
Postat av: Maritha

Härlig kväll vi fick helt spontant.Tack för idag.Kram Maritha

2009-06-11 @ 21:26:58
Postat av: Lotta

Kul att du hittat en blogg som du tror passar dig,så nu vill jag se lite uppadateringar då o då.Ses i eftermiddag Kram Lotta

2009-06-12 @ 11:58:25
URL: http://www.zebulon.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hejsan där:)



Vi får hoppas att du uppdaterar lite så man får följa era framsteg nu:)



Kram på er så syns vi på måndag??

2009-06-12 @ 12:27:30
URL: http://www.helenesschaferlya.se
Postat av: Marina

Hallå sussa!

Är inne och kollar runt lite, kul! kikar in fler ggr :) Ska snoka runt lite hos Lotta tänkte jag, såg att du hade en länk till henne. Ses snart igen, kram Marina

2009-06-12 @ 13:12:10
Postat av: Frida

Vad kul Susanne! Att du fått i gång din blogg så bra!! Jag gillar faktiskt den gröna bakgrunden.. men lite tassavtryck skulle ju bara sitta fint. Vi ska nog se till att du får en kanon blogg!!! Kram Kram Frida

2009-06-22 @ 22:49:17
URL: http://iamexposed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0