Torsdag

Idag har jag haft tvättstugan på morgonen , sedan var jag på stan "kors i taket" med Fredrik o Frida. Tycker inte om att gå på stan.  Men jag köpte en liten väska att ha runt halsen till min nya mobil så inte den blir förstörd. Det kom lastbilar o tuffa bilar, fulla med studenter det var ju utspring i Norrköping idag, stackars ungar komma ut i arbetslöshet , lyckliga dom som får ett jobb. Har ju själv en 20-åring som går hemma och drönar, önskar inget hellre än att han ska få ett jobb, men det är ju inte så lätt. Det har inte blivit så mycket träning med Kingen har tränat på stå från liggande och nu börjar vi komma på hur vi ska göra. Ska gå en långpromenad  snart ska bara skjutsa ner ungdomarna till staden för det blir väl röj ikväll.

Bye Bye så länge..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0