Ytterligare en regnig dag............

Fredag morgon var på vattengympa kl 07.00 gud vad det är skönt, varmt vatten och bra instruktör, en bra start på dagen.
Sedan hem och gå ut med vovven gick en långpromenad i skogen, stannade till på ett fält och körde lite fjärr, har börjat att göra den på nära håll och då går det bra, får nog hålla på så ett tag, tills det har satt sig i huvudet på min hund. Ska ju tävla i Åtvid snart och då vill jag att fjärren ska sitta. Gick hem och åt frukost, sedan åkte jag ner till Rejmes och hämtade min sambo. På eftermiddan gick Lotta och jag ut och gick i Lövsta med våra hundar, i regnet är så trött på det, känns som höst. Hade hyrt 2dvd filmer  changeling med Angelina Jolie, den var jätte bra den kan jag rekomendera. Och en Jim Carrie film Yeas, den var så där.

Sen blev det bingen skall upp imorgon, ska på mh med min hund natti natti.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0