Ingela träning.

Igår var vi nere hos Ingela på träning, det är en sådan upplevelse! att man börjar att tro man aldrig har lärt sig något, på alla bruksa kurser man gått. Så mycket hjälp och stöttning man får hos Ingela det är verkligen en aha upplevelse, du ä bäst. Jag håller på och tränar för lkl 3 nu och jag tycker att jag varit duktig ,försökt att träna in alla momenten, men sen kommer man till fröken, och hon börjar att peta på grejer man gör direkt :). Men det tycker jag är bra, för då blir det ju bara bättre. Vi pratade om det, att när man är ute och tävlar så har man blivit ganska kritisk när man tittar på andra ekipage, särskilt Ann :) Men det är ju bara bra att vi är uppmärksamma, för då försöker ju åtminstonde vi att få till det så perfekt vi kan. Det är bara synd att en del domare inte går efter regelboken, man ser ju en del som gör tydliga fel, men får ändå höga poäng, men det är väl bara att gilla läget. :)

Ska ner till bruksa ikväll och träna med "tant ligan" som Thina brukar kalla oss. Men är inte hon över 40 också hmmmmmmmmm :)

Bye bye.........

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack! Det är roligt du är nöjd. Och du har en suverän hund som har så mycket att ge! Nu har du hittat så mycket bra knappar på honom! Skitbra jobbat av er!

Bra att ni är kritiska, det är då man kan jaga halvpoäng!

Det är roligt att lära ut hund!Det bäst jobb man kan ha! Tack för pepping det värmer! kram på er

2009-09-18 @ 19:54:54
URL: http://ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0