Tisdag

Idag är det en grå och tråkig dag, perfekt att städa i, vilket jag gjort också, hade tvättstugan också imorse 07.00. Det känns så skönt när man har hållt på här hemma och styrt, rent och snyggt, och så har jag rena kläder att ta på mig igen.

Gick ut på en liten kissrunda med Kingen, tog svängen förbi fotbollsplan , körde lite ff,med vändningar och förflyttningar. Det gick riktigt bra tycker att han har lite bättre fart och inget pip. Tränade lite inkallningar utan stopp, sen körde jag bara en, med stanna o ligg med bollen bakom som belöning, det gjorde han jätte bra. Hade en pinne med mig, som han fick leta i höga gräset, och sedan hade jag bollen i handen så att han skulle komma in snabbt, och det gjorde han bra. När vi kör speciella moment så tycker jag, att har han gjort momenten bra, så gör det inte så mycket att han inte sätter sig så perfekt, det brukar jag finslipa sedan. För så var det idag. Vi ska ner till bruksa ikväll tanterna och jag, då tänkte jag köra rutan, vittringen och apporterna.

Bye bye..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0