Ingela

Pratade med Ingela en dag, och då undrade hon om inte Lotta och jag kunde komma ner till henne nån dag. Sagt och gjort så åkte vi ner till henne nu i fredags. Vi hade våra hundar med oss, det var nyttigt för lilla Azko att träffa så mycket djur , både stora o små.

Han är så jäkla duktig o mysig, väldigt lätt att ha med överallt. Vi hade så trevligt, och som vanligt när man är hos Ingela så blir det ju ett hål i plånboken förstår inte varför:) ? Tack Ingela för en jättetrevlig efterm, o Lotta med förstås, min darling du är ju alltid så rar. Här kommer lite bilder.







Lotta på golvet med vovvarna


Ingelas fina kisse, hon är så söt:)

Ja det var allt jag hinner idag men ska försöka att blogga lite oftare nu när man har valp, så man kan följa Azkos framsteg o bedrifter.

Bye bye...................

Kommentarer
Postat av: Lorna

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!! Hur söt får man vara då!? Vilket charmtroll! Ska bli kul att se honom live.Ha det gott!! Kram

2010-01-23 @ 12:18:31
URL: http://www.lornahanell.se
Postat av: Ingela

Tack för en trevlig stund! Ja han var söt det lilla trollet!!! Usch så söt! Sanrt får han en lekkompis!

2010-01-23 @ 13:25:06
URL: http://ostanvindens.se
Postat av: Lotta

Oh va kul att du uppat din blogg...härligt är det att umgås med goa vänner:)och att hundarna sköter sig och sen fixar att vara ihop e ju inte fel det heller....Många kramar till dig..

2010-01-23 @ 22:13:37
Postat av: Sussa

Ja Lorna jag ska försöka att blogga lite oftare.

Ingela: Ja jag såg att det blev en ny liten Bc kul då har vi vapsar samtidigt. Lycka till med den lilla raringen. Och tack för senast.

Lotta massor med kramar till dig du ä bäst.

2010-01-26 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0